KORPORATIVNA MOTIVACIJA

Koučing + Motivacija

TOP MENADŽMENT

Svi lideri imaju jednu zajedničku stvar: dobri su samo onoliko koliko i njihov tim.
1:1 Kako predvoditi sve od dole na više.
Konsalting i tehnike postavljanja vizije i delegiranje

MIDLE MENADŽMENT

Upravljanje sobom. Jačanje liderstva i razumevanje ciljeva, razumevanje i učenje tehnika za motivaciju zaposlenih. Preventiva za frustracije. Individualni rad- postavljanje okvira upravljanja i motivacije.

OSOBLJE

Opšta motivacija.
Radionica- povezivanje i usklađivanje sa vrednostima kompanije, tehnike opuštanja i fokusa, upravljanje sobom i vremenom.

Zadržati zaposlene motivisanim je težak posao ali

neophodan za uspeh vašeg biznisa.

Korporativna motivacija
biznis koucing

Pandemija korona virusa pojačala je od ranije trendove i probleme s kojima se suočavaju organizacije. Zaposleni više nego ikada preispituju svoje motive i razloge zašto negde rade, pitajući se šta zapravo žele, koje su njihove stvarne potrebe u životu i karijeri.

Organizacije trpe različite negativne posledice zbog odlaska i dolaska novih ljudi, a naročito zbog odlaska najtalentovanijih zaposlenih, što je i jedna od najvažnijih tema kojom će se lideri baviti u narednom periodu.

Možemo slobodno reći da je fluktuacija zaposlenih trenutno najvažnija tema u poslovnom svetu.

Obzirom na trenutnu situaciju mnoge kompanije prolaze kroz procese transformacije koje su svima nama potpuno nove a ne možemo da učimo iz iskustava jer se svi prvi put suočavamo sa ovom temom. Dok istovremeno svakom zaposlenom bez obzira kojoj industriji pripada potrebna je neka vrsta motivacije da bi ostao privržen kompaniji i motivisan za rad.

Velika većina zaposlenih svakodnevno dolazi na svoja radna mesta osećajući se besciljno. Većini njih je suđeno da ponove isti monotoni posao i samo čekaju da im se smene završe. Kada sve ovo potraje neko vreme, šanse da zaposleni bude produktivan i zadrži svoje radno mesto su jako male, što nikome nije u interesu.

Kompanija ili ima slabo motivisanog zaposlenog koji ne ispunjava svoje zadatke, i na kraju odlazi dok istovremeno zaposleni smatra da mu kompanija nije dala motivišuće uslove i tako neefikasan i neispunjen oko sebe stvara negativnu atmosferu i konačno odlazi.

Galupove statistike nam pokazuju da se iz godine u godinu malo toga menja. U proseku, dve od svake tri osobe nisu angažovane na poslu.

Evo šta kaže Forbs o najvećim smetnjama u uspehu kompanija u ovom trenutku:

  • Regrutovanje i zadržavanje talenata, slabljenje kancelarijske kulture i rad na daljinu neki su od najvećih izazova sa kojima se direktori suočavaju posle pandemije. Međutim, najhitnija pretnja uspehu preduzeća — i potencijalno najštetnija — jeste pogoršanje motivacije zaposlenih.
  • Smatrajte se u manjini (i srećnim!) ako vaši zaposleni ostanu motivisani sada kao što su bili pre pandemije.
  • Mnoge kompanije vide pad angažovanja i motivacije zaposlenih, a direktori i HR timovi neumorno rade na tome da to poprave. Držati svoj tim motivisanim bio je važan i težak zadatak pre Covid-19. Kako motivisati tim i vratiti ih u igru posle 16 izazovnih meseci? Istina je: Ako ih sada ne podstaknete, vaša kompanija će se suočiti sa problemima, jer su vaši ljudi najvažniji akteri u vašoj organizaciji.

Zbog svega navedenog, iako smo i ranije imali izazova u motivisanju zaposlenih sada je to naglašeno. Iz tog razloga treba dodatno motivisati sve nivoe kompanije kako bi svi u kolektivu disali i razmišljali sa istom energijom.

Naše dosadašnje iskustvo je da kroz rad sa svim zaposlenima po svim nivoima dolazimo do željenih rezultata.

Svaki program je individualan i prilagođen potrebama kompanije.

Nakon ovog programa, kako bismo postigli najbolji učinak, predlažemo vam rad sa sektorom prodaje kako bi podigli nivo prodaje i održali motivisanost svih učesnika.

ZAKAŽITE RAZGOVOR ILI POŠALJITE UPIT